субота, 24 жовтня 2020 р.

 

10 жовтня – Всесвітній день психічного здоров’я

    Психічне здоров’я – це рівновага та сталість психіки людини, адекватне сприйняття реального світу, нормальна діяльність психічних функцій. Основою психічного здоров’я вважають стан загального душевного комфорту, який адекватно регулює поведінку людини в процесі життєдіяльності.

    За ініціативи Всесвітньої федерації психічного здоров’я, Всесвітній день психічного здоров’я відзначається з 1992 року.

    Метою Всесвітнього дня психічного здоров’я є скорочення поширеності депресивних розладів, самогубств, шизофренії, хвороби Альцгеймера, наркотичної залежності тощо. 

        Поради психолога: як зберегти психічне здоров'я під час пандемії COVID-19....читати далі.... 

        Поради медиків щодо збереження психічного здоров'я.... читати далі.... 

     Заняття до Всесвітнього дня психічного здоров'я в 4Б класі: ігри та вправи "Веселе побажання сусіду", "Чарівна скринька", "Позитивні приспіви", "Чаювання в дружнім колі" 











Немає коментарів:

Дописати коментар